Garantie van een vlotte bediening:
-
Een vlot te bereiken en vlakke standplaats van min. 3 op 8 meter met voldoende ruimte om te manoeuvreren (indien de locatie te krap, te laag, te hellend of te drassig is,… zullen we niet altijd de foodtruck kunnen oprijden).
-
2 stopcontacten van 220v (16A), op een verschillend Elektrisch circuit. Wij voorzien zelf verlengkabels tot 15 meter.
-
Indien aanwezig werken we graag op een 32A aansluiting.
-
Een kraantje waar we wat drinkbaar water kunnen nemen (liefst warm) op korte afstand van de Foodtruck.
-
Opstartkosten: We werken steeds met een opstartkost. Deze kost wordt berekend a.d.h.v. het type feest, de locatie en het aantal aanwezigen.
-
Verplaatsingsvergoeding: Binnen een straal van 20km wordt een vaste vergoeding gerekend. Daarbuiten worden volgens de geldende normen en steeds op voorhand een prijs bepaald voor de verplaatsing.
- Op aanvraag kunnen we ook een DJ/Discobar voorzien in de Foodtruck. Dit tijdens en/of na het serveren van de gerechten.
Good to know:
-
De Foodtruck is altijd ruim op tijd aanwezig( +/- 1u), zorg a.u.b. dat er altijd iemand aanwezig is om ons te ontvangen en de weg te wijzen.
-
We staan er erg op dat het start- en einduur gerespecteerd wordt. Begeleid dan ook zelf uw gasten op het afgesproken uur naar de foodtruck om te eten. Bij last-minute wijzigingen zijn wij genoodzaakt extra kosten aan te rekenen.
- Andere formules zijn uiteraard steeds bespreekbaar.
- Boekingen onder 35 volwassenen kan – minimum Foodcost 750€ + opstartkost.
AFSPRAKEN
- Minimum 2 weken op voorhand wordt het exact aantal personen doorgegeven.
- Wij vragen steeds 30% voorschot via overschrijving. Pas na ontvangst van deze overschrijving is de reservatie definitief. Bij annulatie wordt dit bedrag niet teruggestort. Ons rekeningnummer: BE96 7512 0802 2705
- Indien de diensten niet volledig op privéterrein kunnen plaatsvinden, zorgt de organisator zelf voor de nodige aanvragen van de vergunningen bij de Stad of Gemeente. Alle boetes bij overtreding of nalatigheid zijn ten koste van de organisator.
- De organisator neemt het verzamelen en ophalen van het afval voor eigen rekening.
Als je bij ons reserveert, ga je akkoord met bovenstaande afspraken.