Praktisch

PRAKTISCH:

Om een vlotte bediening te garanderen hebben wij het volgende nodig:

  • Een vlot te bereiken en vlakke standplaats van min. 3 op 6 meter met voldoende ruimte om te manoeuvreren (indien de ruimte te krap, te laag, te hellend, te drassig is,… zullen we niet altijd kunnen oprijden).

  • 2 stopcontacten van 220v (16A) , op een verschillend Elektrisch circuit. Wij voorzien zelf verlengkabels tot wel 50 meter.

  • Indien aanwezig werken we graag op een 32A aansluiting.

  • Een kraantje waar we wat drinkbaar water kunnen nemen (liefst warm) op korte afstand van de Foodtruck.

EXTRA’S:

  • Opstartkosten: We werken steeds met een variabele opstartkost. Deze kost wordt berekend a.d.h.v. het type feest, de locatie en het aantal aanwezigen. Deze kosten liggen  tussen de 100€ en 200€ . Bij feesten met een omzet garantie boven de 1000€  kan deze opstartkost gedeeltelijk of volledig wegvallen.

  • Verplaatsingsvergoeding: Binnen een straal van 20km wordt geen verplaatsing gerekend. Daarbuiten worden volgens de geldende normen en steeds op voorhand een prijs bepaald voor de verplaatsing.

  • Op aanvraag en voor een kleine meerprijs kunnen wij enkele tafels meebrengen.

  • Op aanvraag kunnen we ook een DJ/Discobar voorzien in de Foodtruck. Dit tijdens en/of na het serveren van de gerechten.

GOED OM TE WETEN:

  • De Foodtruck is altijd ruim op tijd aanwezig( +/- 1u), zorg a.u.b. dat er altijd iemand aanwezig is om ons te ontvangen en de weg te wijzen.

  • We staan er erg op dat het startuur gerespecteerd wordt. Begeleid dan ook zelf uw gasten op het afgesproken uur naar de foodtruck om te eten.

  • Bij minder dan 100 personen blijven wij 1u30 ter plaatse, bij meer dan 100 personen blijven wij 2u. Uit onze ervaring blijkt dat deze tijd meer dan genoeg is om iedereen zijn buikje te vullen, wij serveren erg snel.  Indien u wenst dat we langer blijven, kan dit, tegen een te bespreken meerprijs. (dit dient wel op voorhand doorgegeven te worden). Als de mensen vóór die tijd volledig voldaan zijn, vinden wij het altijd erg leuk als je ons dit laat weten, dan kunnen ook wij beginnen opruimen.

  • Andere formules zijn uiteraard steeds bespreekbaar.

  • Daar wij alles vers bereiden en ons ook voorbereiden op basis van het aantal personen je hebt doorgegeven,​ wordt dat aantal ook aangerekend. Wijzigingen kunnen tot 1 week op voorhand worden doorgegeven.

  • Betaling kan enkel cash de dag zelf of via overschrijving van het totale bedrag op voorhand. Ons rekeningnummer: BE09 0689 0155 0157.

AFSPRAKEN

  • Minimum 2 weken op voorhand wordt het exact aantal personen doorgegeven. 
  • Wij vragen steeds 30% voorschot via overschrijving. Pas na ontvangst van deze overschrijving is de reservatie definitief. Bij annulatie wordt dit bedrag niet teruggestort. Ons rekeningnummer: BE96 7512 0802 2705
  • Indien de diensten niet volledig op privéterrein kunnen plaatsvinden, zorgt de organisator zelf voor de nodige aanvragen bij de stad of gemeente. Alle boetes bij overtreding of nalatigheid zijn ten koste van de organisator.
  • De organisator neemt het verzamelen en ophalen van het afval voor eigen rekening.

Als je bij ons reserveert, ga je akkoord met bovenstaande afspraken.